Vacature jeugd-trainer gym

• 2,5-4 jr
  • 5-8 jr
  • 8-14 jr.

Wat vragen we: samen met een assistent trainer gymlessen verzorgen voor de 3 groepen. De gymlessen zijn uitnodigend om te gaan bewegen. Plezier in bewegen staat voorop!

Kinderen krijgen uitdagende lessen waarin ze gestimuleerd worden om net een stapje verder te gaan. Turnactiviteiten en sport en spel worden afgewisseld. De lessen worden ontspannend aangeboden, er ligt geen druk op bij de kinderen. Je let op een fijne veilige sfeer tijdens de lessen.

Competenties:

• Bezig met of afgeronde CIOS of ALO / HBO Sportontwikkeling opleiding. Of eventueel een andere medische opleiding (Fysiotherapie) met zelf ervaring op gebied van turnen.
  • Flexibele houding en goede omgang met kinderen.
  • Beschikbaar: zaterdag ochtend tijdens schoolweken. 40 in een jaar.
  • Creatief en innovatief met de materialen steeds nieuwe variaties aanbieden.
  • Enthousiasme overbrengen, oprechte interesse in de kinderen.
  • Hands-on mentaliteit.

Een veelzijdige functie met veel contacten. Je zet deze lessen samen met een assistent-trainer op en voert ze ook uit. Je koppelt terug naar ouders als je denkt dat er iets is in de beweging van het kind of benoemt opvallend gedrag wat je ziet.

We bieden je een behoorlijke vrijwilligers vergoeding. ( €10,00 per uur). Je komt niet in dienst. We verwachten je elke zaterdag (behalve in vakanties) . We kunnen de huidige trainers vragen of zij zo nodig een keer kunnen vervangen. De huidige trainers willen graag een goede overdracht geven en mogelijkheden in de zaal laten zien. We hebben een actief en ondersteunend bestuur.

Voor meer informatie: Mjan van der Heijden; voorzitter ONA. tel: 06-12178515